Пн. - Пт. 9:00 - 20:00
Сб. - Нд. Вихідний

Ваш кошик порожній!

Доставка

Оформлення замовлення відбувається декількома способами:

  • Ви можете додати делікатеси до кошика, натиснувши на кнопку замовити.
  • Зателефонувавши нашим менеджерам, які в свою чергу нададуть Вам допомогу з вибором та оформлять замовлення за телефоном.

Сплатити замовлення можна двома способами:

1. Оформивши замовлення післяплатою, Ви розраховуєтесь на відділенні кур'єрської служби доставки при отриманні. Стягується додаткова плата:

  • Від 1% до 2% за післяплату (залежить від кур'єрської компанії)
  • Від 0 до 18 грн за відправку грошей назад одержувачу (залежить від кур'єрської компанії)
  • 100% страхування посилки – розраховується від суми післяплати

2. Переказ коштів на картку Приват Банку відбувається до відправлення замовлення.

  • Комісія 0,5% від суми замовлення
  • Страхування посилки за Вашим бажанням

Доставку замовлення оплачує одержувач - вартість залежить від обсягу та ваги посилки.

Так само Ви можете замовити кур'єра – який доставить замовлення на адресу (додаткова послуга кур'єрської компанії від 30 грн)

Ми працюємо з такими компаніями доставки:

  • Нова пошта
  • Інтайм
  • Гюнсел
  • Автолюкс
  • Міст Експрес

Наша упаковка – всім упаковкам – упаковка

  • Ми гарантуємо якість упаковки – використовуючи пінопласт, картон та гелієвий лід (для збереження температурного режиму протягом 72 годин)
  • При отриманні великого прохання звернути увагу на стан пакувальної коробки, у випадку якщо порушена стрейч плівка або є вм'ятини, то відкрийте посилку при співробітнику кур'єрської компанії і переконайтеся в цілісності замовлення.
  • У разі пошкодження замовлення напишіть заяву про псування цілісності посилки – кур'єрська компанія відшкодує збитки.

Обмін та повернення

Бо ми працюємо продуктами харчування і кожну позицію перевірити ми не можемо, тому що все має заводське впакування – ми приймаємо претензії щодо якості протягом двох тижнів з дати відправки. Протягом цього часу ми зробимо Вам обмін за таких умов:

  • У жодному випадку не викидайте продукцію з упаковкою.
  • Зробіть фотографію та надішліть нам по viber або на e-mail. Ми вивчимо зовнішній вигляд і ухвалимо рішення про пересилання зіпсованого товару нам.
  •  Упакувати продукцію та відправити її нам назад за наш рахунок, тільки після нашого рішення.

Повернення можливе у випадку м'ятої банки, за наявності відколів або тріщини скляної банки, порушення герметичності, відправки не тих позицій, які замовляли.